سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ پر تخفیف

بیشترین و جدیدترین تخفیف بیمه ازکی

کد تخفیف 250 هزار تومانی بیمه بدنه ازکی خرید اول

با وارد کردن کد تخفیف می‌توانید از 250 هزار تومان تخفیف خرید بیمه ازکی، سامانه مقایسه و خرید بیمه آنلاین در اولین سفارش بیمه بدنه خود بهره‌مند ‌شوید. لازم به ذکر است این کد در قسمت انتخاب شرکت بیمه‌‌ اعمال نمی‌شود و برای استفاده از کد تخفیف باید در مرحله آخر خرید بیمه در بخش "فاکتور پرداخت" کد را وارد کنید.

150 هزار تومان کدتخفیف بیمه شخص ثالث ازکی ویژه مشتریان جدید

با وارد کردن کد تخفیف اولین خرید ازکی می‌توانید از 150 هزار تومان تخفیف بیمه شخص ثالث این سامانه مقایسه و خرید آنلاین بیمه بهره‌مند ‌شوید. توجه داشته باشید که کدتخفیف در آخرین مرحله خرید بیمه در بخش "فاکتور پرداخت" وارد شود. 

سامانه ازکی در زمینه مقایسه و خرید بیمه به صورت اینترنتی فعالیت دارد. این سامانه با ارائه اطلاعات کامل و میزان پوشش انواع بیمه‌ها و شرکت‌های عرضه کننده آن‌ها، امکان مقایسه قیمت‌ها و پشتیبانی 24 ساعته سعی در ایجاد بستری امن و راحت برای سفارش انواع بیمه را دارد.

پیشنهاد مطالعه : بیشترین و جدیدترین تخفیف اسنپ کدام است؟

نحوه دریافت کد تخفیف ازکی

ازکی در مناسبت‌های مختلف کدها و پیشنهادهای تخفیف‌داری ارائه می‌کند که برای دریافت کد تخفیف خرید از ازکی کافیست یکی از روش‌های عضویت در خبرنامه، شبکه‌های اجتماعی، ربات تلگرام و اپلیکشین موپن را دنبال کنید که در ادامه نحوه دنبال کردن هر کدام را شرح می‌دهیم.

برای عضویت در خبرنامه ازکی کافیست ایمیل خود را در ابتدای صفحه فروشگاه ازکی در وبسایت موپن و در کادر "از آخرین تخفیف‌های ازکی خبردار شوید" ثبت کنید. از این پس با انتشار هر کد تخفیف جدید، از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی می‌شود.

یکی دیگر از روش‌های دریافت کد تخفیف ازکی عضویت در ربات تلگرامی موپن به نشانی @mopon_ir_bot است که می‌توانید در آن با استفاده از گزینه علاقه‌مندی‌ها، ازکی را به لیست فروشگاه‌های مورد علاقه خود اضافه کنید و هر زمان کد جدیدی از آن منتشر شد، از طریق نوتیفیکشن مطلع شوید، در صفحه ربات لیست تخفیف‌های ازکی را مشاهده و با کلیک بر آن به کد تخفیف دسترسی داشته باشید.

همچنین موپن به منظور رفاه حال کاربران در زمینه دسترسی و آگاهی از کدهای تخفیف اپلیکیشن موبایلی در دو نسخه اندروید و IOS ارائه کرده است که در آن می‌توانید پس از ثبت نام و یا لاگین، ازکی را به علاقه‌مندی‌های خود اضافه کرده و هر روز از کدهای تخفیف جدید مطلع شوید و در آخر از طریق شبکه‌های اجتماعی موپن نیز می‌توانید جدیدترین اخبار مربوط به کد تخفیف ازکی را پیگیری کنید.

پیشنهاد مطالعه : کد تخفیف بیمه ازکی