سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ پر تخفیف

بیشترین و جدیدترین تخفیف اسنپ کدام است؟

200 هزار تومان کد تخفیف اسباب‌ کشی اسنپ ویژه اولین سفارش

با وارد کردن کد تخفیف می‌توانید از 200 هزار تومان تخفیف اولین سفارش اسباب‌ کشی اسنپ، سامانه تاکسی اینترنتی، بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است برای استفاده از این کد تخفیف کافیست گزینه اسباب‌ کشی را در اپلیکیشن اسنپ انتخاب نموده و کد تخفیف را وارد کنید. همچنین طرح اسباب کشی اسنپ فقط مخصوص ساکنین شهر تهران می‌باشد.با عضویت در خبرنامه اسنپ در سایت موپن می توانید از بیشترین و جدیدترین تخفیف اسنپ بهره مند شوید.

کد تخفیف 12 هزار تومانی اولین درخواست وانت بار اسنپ

با وارد کردن این کد از 12 هزار تومان تخفیف اولین سفارش وانت بار اسنپ بهره‌مند شوید. برای استفاده از این کد ابتدا گزینه وانت را انتخاب کرده و سپس ثبت سفارش جدید را بزنید و نوع وانت را انتخاب کنید. شما با استفاده از این سرویس امکان درخواست وانت سبک، وانت سبک مسقف، وانت سبک کفی‌دار و وانت سنگین را دارید. 

 چرا کد تخفیف اسنپ اعمال نمی‌شود

ممکن است در استفاده از کد تخفیف اسنپ با خطاهای مختلفی مواجه شوید که ما در این قسمت به بررسی و راه‌های رفع آن‌ها می‌پردازیم:

در بسیاری از مواقع اسنپ کد تخفیف را برای یک دسته‌بندی مشخص، حساب کاربری معین (اولین استفاده یا غیر اول) و یا شهر خاص ارائه می‌دهد که اگر شما آن شرایط را رعایت نکنید، با عبارت "لطفا کد تخفیف صحیح را وارد نمایید" مواجه می‌شوید. برای رفع آن باید شرایط کوپن را مجدد مطالعه نموده و گزینه درست را در اپلیکیشن انتخاب کنید.

یکی دیگر از خطاهای رایج "این کد تخفیف برای حساب کاربری فعال نمی‌باشد" است که مربوط به کد تخفیف‌هایی هست که از طریق شرکت اسنپ برای برخی از کاربران به صورت اختصاصی ارسال شده و همه شرایط استفاده از آن را ندارند.

پیشنهاد مطالعه : اشتراک رایگان فیلیمو

آخرین خطایی که ممکن است با آن مواجه شوید "این کد تخفیف استفاده شده است" و یا "کد تخفیف در این بازه زمانی معتبر نیست" می‌باشد که دلیل آن نیز واضح است کد تخفیف‌های اسنپ دارای اعتبار زمانی و سقف استفاده مشخصی هستند که در صورت تمام شدن آن، قابل استفاده نمی‌باشند و برای رفع آن کافیست که جدیدترین کد تخفیف اسنپ را جستجو نمایید.

نحوه دریافت کد تخفیف اسنپ

اسنپ در مناسبت‌های مختلف کدها و پیشنهادهای تخفیف‌داری ارائه می‌کند که برای دریافت کد تخفیف برای اسنپ کافیست یکی از روش‌های عضویت در خبرنامه، شبکه‌های اجتماعی، ربات تلگرام و اپلیکشین موپن را دنبال کنید که در ادامه نحوه دنبال کردن هر کدام را شرح می‌دهیم.

برای عضویت در خبرنامه اسنپ کافیست ایمیل خود را در ابتدای صفحه فروشگاه اسنپ در وبسایت موپن و در کادر "از آخرین تخفیف‌های اسنپ خبردار شوید" ثبت کنید. از این پس با انتشار هر کد تخفیف جدید، از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی می‌شود.

یکی دیگر از روش‌های دریافت کد تخفیف اسنپ عضویت در ربات تلگرامی موپن به نشانی mopon_ir_bot@ است که می‌توانید در آن با استفاده از گزینه علاقه‌مندی‌ها، اسنپ را به لیست فروشگاه‌های مورد علاقه خود اضافه کنید و هر زمان کد جدیدی از آن منتشر شد، از طریق نوتیفیکشن مطلع شوید، در صفحه ربات لیست تخفیف‌های اسنپ را مشاهده و با کلیک بر آن به کد تخفیف دسترسی داشته باشید.

همچنین موپن به منظور رفاه حال کاربران در زمینه دسترسی و آگاهی از کدهای تخفیف اپلیکیشن موبایلی در دو نسخه اندروید و IOS ارائه کرده است که در آن می‌توانید پس از ثبت نام و یا لاگین، اسنپ را به علاقه‌مندی‌های خود اضافه کرده و هر روز از کدهای تخفیف جدید مطلع شوید و در آخر از طریق شبکه‌های اجتماعی موپن نیز می‌توانید جدیدترین اخبار مربوط به کد تخفیف اسنپ را پیگیری کنید.

 پیشنهاد مطالعه : کد تخفیف اولین سفر اسنپ