سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ پر تخفیف

کد تخفیف بیمه ازکی

50 هزار تومان تخفیف اولین خرید بیمه موتور سیکلت ازکی

با وارد کردن کد تخفیف می‌توانید از 50 هزار تومان تخفیف اولین خرید ازکی برای درخواست بیمه موتور سیکلت بهره‌مند ‌شوید. ازکی، سامانه مقایسه و خرید آنلاین بیمه است که می‌توانید انواع بیمه شخص ثالث، موتورسیکلت، بیمه بدنه، بدنه زلزله و... را سفارش دهید. لازم به ذکر است این کد در قسمت انتخاب شرکت بیمه‌‌ اعمال نمی‌شود و برای استفاده از کد تخفیف باید در مرحله آخر خرید بیمه در بخش "فاکتور پرداخت" کد را وارد کنید.اگر می خواهید کد تخفیف بیمه ازکی را استفاده کنید می توانید آن را در سایت موپن پیدا کنید.

نحوه استفاده از کد تخفیف ازکی

ابتدا به صفحه وبسایت ازکی در سایت موپن رفته، کد تخفیف مورد نظر را کپی و از طریق دکمه خرید کنید وارد وبسایت ازکی شوید. در قدم بعدی از طریق دکمه ورود / ثبت نام گوشه‌ی چپ بالای صفحه اصلی وبسایت وارد حساب کاربری خود شوید یا در صورت نداشتن حساب کاربری، ثبت نام کنید.

اکنون نوبت انتخاب خدمات مورد نظر است. پس از انتخاب خدمات دلخواه و وارد کردن اطلاعات اولیه، لیستی از شرکت‌های ارائه دهنده بیمه نمایش داده می‌شود. حالا باید شرکت مورد نظر خود را انتخاب و دکمه "سفارش نقدی" را کلیک کرده و وارد صفحه بعد شوید. مشخصات فردی و بیمه نامه را وارد کرده و دکمه "تایید و ادامه" را بزنید، در صفحه بعد نوع دریافت بیمه نامه را تعیین نمایید و با فشردن مجدد دکمه "تایید و ادامه" وارد صفحه نهایی شوید.

در این صفحه می‌توانید صورت حساب را مشاهده کرده و با درج کد در کادر کد تخفیف موجود در قسمت انتهایی صفحه اصلی و زدن دکمه اعمال از تخفیف بهره‌مند شده و با کلیک بر دکمه "تایید و پرداخت" سفارش خود را تکمیل کنید.

لازم به ذکر است که شما می‌توانید کد خود را در کادر کد تخفیف موجود در صفحه "لیست شرکت‌های ارائه دهنده بیمه" وارد کرده و دکمه اعمال را بزنید و سپس بقیه مراحل ثبت سفارش را همانند بالا انجام دهید.

پیشنهاد مطالعه : کد تخفیف اولین سفر اسنپ

در صورتی که هنوز برای ایجاد حساب کاربری و استفاده از کد خود مشکل دارید ، توصیه می کنیم مقاله نحوه استفاده از کد تخفیف ازکی را نیز مطالعه نمایید.

چرا کد تخفیف ازکی اعمال نمی‌شود

اولین خطایی که ممکن است با آن مواجه شوید مربوط به شرایط کد تخفیف نظیر: نوع حساب کاربری (اول یا غیراول)، خدمات منتخب و... می‌باشد که برای رفع آن کافیست به صفحه کوپن برگشته، شرایط را مطالعه و مجدد اقدام نمایید.

همچنین کد تخفیف ازکی بازه زمانی دارد و در صورت تمام شدن آن، کد تخفیف قابل استفاده نمی‌باشد و برای رفع آن کافیست جدیدترین کد تخفیف ازکی را در موپن جستجو کنید.

پیشنهاد مطالعه : بیشترین و جدیدترین تخفیف اسنپ کدام است؟