سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ پر تخفیف

بیشترین و جدیدترین تخفیف باسلام

کد تخفیف 5 درصدی باسلام

با ثبت این کد تخفیف باسلام از 5 درصد تخفیف فروشگاه اینترنتی محصولات خانگی و محلی باسلام تا سقف 30 هزار تومان برخوردار خواهید شد.

تا 55 هزار تومان کد تخفیف باسلام

با ثبت این کد تخفیف برای خریدهای بیش از 110 هزار تومان از 5 درصد تخفیف باسلام تا سقف 45 هزار تومان به همراه 10 هزار تومان تخفیف هزینه ارسال برخوردار خواهید شد. 

یکی از مطمئن ترین و بهترین راه دریافت بیشترین و جدیدترین تخفیف باسلام مراجعه به سایت موپن می باشد که در ادامه آن را توضیح می دهیم.

چرا کد تخفیف باسلام اعمال نمی‌شود

اولین خطای رایج کدهای تخفیف باسلام مربوط به شرایط آن همچون: محصول یا غرفه منتخب، حساب کاربری (اول یا غیراول)، شهر، اپلیکیشن یا وبسایت و... می‌باشد که برای رفع آن کافیست به کوپن تخفیف مراجعه کرده، آن را به دقت مطالعه و دوباره اقدام کنید. همچنین اگر کد تخفیف شما اولین خرید و حساب کاربری غیراول باشد، با ایجاد حساب کاربری جدید می‌توانید از آن بهره‌مند شوید.

همچنین زمانی که شما بخواهید برای پرداخت کامل محصول از اعتبار استفاده کنید ممکن است با خطا مواجه شوید و که برای رفع آن کافیست مبلغ سبد خرید خود را کمی بیشتر از مبلغ اعتبار انتخاب کنید تا بتوانید وارد صفحه پرداخت شده و خرید خود را نهایی کنید.

یکی دیگر از خطاهای رایج عبارت "این کد تخفیف متعلق به کاربر دیگر است" مواجه شوید. این خطا زمانی رخ می‌دهد که شما از کد تخفیف اختصاصی کاربر دیگری بخواهید استفاده کنید و برای رفع آن بهتر است که به دنبال کد تخفیف برای باسلام ویژه همه کاربران باشید.

آخرین خطاها مربوط به بازه زمانی و سقف استفاده است که در صورت تمام شدن هر یک از آن‌ها در هنگام استفاده به شما اخطار می‌دهد و برای حل شدن این مشکل کافیست همواره جدیدترین کد تخفیف باسلام را در موپن جستجو کنید.

پیشنهاد مطالعه : کد تخفیف اولین سفر اسنپ

نحوه دریافت کد تخفیف باسلام

باسلام در مناسبت‌های مختلف کدها و پیشنهادهای تخفیف‌داری ارائه می‌کند که برای دریافت کد تخفیف باسلام کافیست یکی از روش‌های عضویت در خبرنامه، شبکه‌های اجتماعی، ربات تلگرام و اپلیکشین موپن را دنبال کنید که در ادامه نحوه دنبال کردن هر کدام را شرح می‌دهیم.

برای عضویت در خبرنامه باسلام کافیست ایمیل خود را در ابتدای صفحه فروشگاه باسلام در وبسایت موپن و در کادر "از آخرین تخفیف‌های باسلام خبردار شوید" ثبت کنید. از این پس با انتشار هر کد تخفیف جدید، از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی می‌شود.

یکی دیگر از روش‌های دریافت کد تخفیف باسلام عضویت در ربات تلگرامی موپن به نشانی @mopon_ir_bot است که می‌توانید در آن با استفاده از گزینه علاقه‌مندی‌ها، باسلام را به لیست فروشگاه‌های مورد علاقه خود اضافه کنید و هر زمان کد جدیدی از آن منتشر شد، از طریق نوتیفیکشن مطلع شوید، در صفحه ربات لیست تخفیف‌های باسلام را مشاهده و با کلیک بر آن به کد تخفیف دسترسی داشته باشید.

همچنین موپن به منظور رفاه حال کاربران در زمینه دسترسی و آگاهی از کدهای تخفیف اپلیکیشن موبایلی در دو نسخه اندروید و IOS ارائه کرده است که در آن می‌توانید پس از ثبت نام و یا لاگین، باسلام را به علاقه‌مندی‌های خود اضافه کرده و هر روز از کدهای تخفیف جدید مطلع شوید و در آخر از طریق شبکه‌های اجتماعی موپن نیز می‌توانید جدیدترین اخبار مربوط به کد تخفیف باسلام را پیگیری کنید.

پیشنهاد مطالعه : کد تخفیف خرید اول باسلام