سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ پر تخفیف

کد تخفیف اولین سفر اسنپ

100% کد تخفیف اولین سفر اسنپ

با وارد کردن کد تخفیف اسنپ و یا با نصب اپلیکیشن و ثبت نام از طریق لینک معرف موپن از %100 تخفیف اولین سفر با سقف تخفیف 10 هزار تومان بهره‌مند شوید. برای ثبت نام و دریافت اپلیکیشن از طریق لینک معرف موپن در وبسایت اسنپ وارد سایت موپن شوید.اگر می خواهید از کد تخفیف اولین سفر اسنپ نیز بهره مند شوید وبسایت موپن بهترین راهکار می باشد.

دریافت سفر رایگان اسنپ با معرفی به دوستان

سامانه تاکسی اینترنتی اسنپ برای کاربران خود کد معرف در نظر گرفته است که با اشتراک گذاشتن آن با دوستان خود، می‌توانند از اولین سفر رایگان اسنپ تا سقف 10 هزار تومان بهره‌مند شوند. برای دریافت کد معرف کافیست در منو اپلیکیشن اسنپ به قسمت "سفر رایگان" بروید و کد معرف خود را مشاهده کنید. همچنین به تعداد کسانی که از کد معرف شما استفاده کنند، سفرهای رایگان 10 هزار تومانی هدیه دریافت می‌کنید. 

نحوه استفاده از کد تخفیف اسنپ

برای استفاده از کد تخفیف اسنپ، ابتدا وارد صفحه اسنپ در وبسایت موپن شوید، بر روی کوپن مورد نظر خود کلیک نموده و کد را کپی یا یادداشت کنید. در قدم بعدی وارد اپلیکیشن اسنپ شده و به حساب کاربری خود رفته و درصورت نداشتن حساب کاربری ثبت نام نمایید؛ اکنون نوبت ثبت سفارش فرا رسیده است.

پیشنهاد مطالعه : اشتراک رایگان فیلیمو

اگر کد تخفیف شما مربوط به ماشین و یا اسنپ بایک است، ابتدا گزینه اسنپ و یا اسنپ بایک را کلیک کرده، سپس مبدا و مقصد خود را از روی نقشه تعیین و نوع ماشین / بایک را انتخاب کنید و در کادر کد تخفیف، کد مربوطه را وارد و اعمال را بزنید تا مبلغ تخفیف کم شود و در نهایت با فشردن دکمه درخواست آن را ثبت کنید.

برای استفاده از خدمات اسنپ باکس، وانت بار و اسباب کشی، پس از انتخاب گزینه مربوط به این خدمات در اپلیکیشن اسنپ، دکمه ثبت سفارش را بزنید. در ابتدا مبدا را از روی نقشه تعیین و از طریق نوار موجود در پایین صفحه، نوع ماشین را انتخاب کرده و دکمه تایید را بزنید، سپس اطلاعات مبدا را بررسی و در صورت تایید وارد صفحه بعد شوید و مقصد را روی نقشه انتخاب و تایید نمایید. اکنون وارد صفحه اطلاعات مقصد شده و جزئیات موردنیاز را وارد کنید و سپس دکمه تایید را کلیک نمایید. درنهایت به صفحه بررسی نهایی رفته و در کادر کد تخفیف موجود در انتهای صفحه کد را وارد و ثبت نموده و پس از کسر مبلغ تخفیف با کلیک بر گزینه ثبت سفارش، سفارش خود را نهایی کنید.

برای استفاده از سایر خدمات اپلیکیشن اسنپ، به گزینه مورد نظر خود رفته، محصول یا خدمت مورد نظر را انتخاب کنید، وارد سبد خرید شده و یا جزئیات مربوط به سفارش را وارد و تایید کنید و در نهایت در صفحه بررسی و پرداخت نهایی و در کادر کد تخفیفی موجود در وسط صفحه، کد تخفیف را وارد و اعمال را بزنید و پس از کسر مبلغ، سفارش خود را نهایی کنید.

نکات ویژه کد تخفیف اسنپ

شاید برخی از افراد به دنبال کد تخفیف نامحدود اسنپ و یا به دنبال روشی برای هک کد تخفیف اسنپ باشند که باید یادآور شویم که کدهای تخفیف اسنپ همگی رایگان هستند و نیاز به دنبال روشی برای هک کردن آن نیست و کافیست یکی از روش‌های موجود برای اطلاع از آن‌ها را دنبال و به آسانی به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. همچنین همه کدهای تخفیف اسنپ دارای بازه زمانی و یا سقف استفاده هستند و از هیچ کد تخفیفی نمی‌توانید به صورت نامحدود بهره ‌ببرید.

پیشنهاد مطالعه : جدیدترین تخفیف اشتراک فیلیمو