سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ پر تخفیف

اشتراک رایگان فیلیمو

با وارد کردن کد تا %60 تخفیف سامانه‌ تماشای اینترنتی فیلم، سریال و مستند فیلیمو بهره‌مند شوید. این کد برای اشتراک 1 ماهه %40 تخفیف، برای اشتراک 3 ماهه %60 تخفیف و برای اشتراک 6 ماهه %10 تخفیف اعمال می‌شود.برای دریافت بیشترین تخفیف اشتراک فیلیمو به صورت یک ماهه یا سه ماهه می توانید وارد سایت موپن شوید و با توجه به نیاز خود کد تخفیف فیلیمو را دریافت کنید.

 نحوه استفاده از کد تخفیف فیلیمو

ابتدا به صفحه فروشگاه فیلیمو در وبسایت موپن رفته، کد تخفیف موردنظر را کپی و از طریق دکمه خرید کنید وارد وبسایت فیلیمو شوید. در قدم بعدی از طریق دکمه ورود که در گوشه سمت چپ و بالای صفحه اصلی وبسایت قرار گرفته وارد حساب کاربری خود شوید و در صورت نداشتن حساب کاربری، ثبت نام کنید. لازم به ذکر است که برای دسترسی به محتواهای داخل وبسایت، باید اشتراک تهیه نمایید. بنابراین از طریق پنل کاربری به صفحه خرید اشتراک بروید. اکنون انواع پلن اشتراک را مشاهده می‌‌نمایید. برای استفاده از کد کافیست، آن را در کادر کد تخفیف موجود در پایین صفحه وارد نموده و دکمه تایید کد را بزنید. پس از اعمال شدن تخفیف، اشتراک موردنظر را انتخاب و خریداری کنید.

پیشنهاد مطالعه : تخفیف اکالا

در آخر این نکته را باید یادآور شویم که کدهای تخفیفی نظیر: کد تخفیف اشتراک یک روز رایگان فیلیمو، کد تخفیف اشتراک یک روزه رایگان فیلیمو، کد تخفیف مجانی فیلیمو، کد تخفیف اشتراک یک روزه فیلیمو و... مربوط به پلن خاصی نیستند و پس از وارد کردن در کادر کد تخفیف و تایید آن، به صورت خودکار به حساب کاربری شما اضافه می‌شوند.

نکات ویژه کد تخفیف فیلیمو

شاید برخی از افراد به دنبال کد تخفیف فیلیمو نامحدود و یا به دنبال روشی برای هک کد تخفیف فیلیمو باشند که باید یادآور شویم که کدهای تخفیف فیلیمو همگی رایگان هستند و نیاز به دنبال روشی برای هک کردن آن نیست و کافیست یکی از روش‌های موجود برای اطلاع از آن‌ها را دنبال و به آسانی به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. همچنین همه کدهای تخفیف فیلیمو دارای بازه زمانی و یا سقف استفاده هستند و از هیچ کد تخفیفی نمی‌توانید به صورت نامحدود بهره ‌ببرید.

پیشنهاد مطالعه : جدیدترین تخفیف اشتراک فیلیمو