سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ پر تخفیف

تخفیف اکالا

از این قسمت امکان شارژ خرید شارژ، بسته های اینترنتی برای تمامی اپراتورها، پرداخت قبوض از طریق وارد کردن شناسه یا اسکن کردن بارکد قبض را انجام دهید. در اپلیکیشن یا سایت اکالا، فروشگاه خود را بر روی اکالا قرار دهید و بعد از پر کردن سبد سفارش خود، به هنگام پرداخت کد تخفیف اکالا را اعمال کنید.

پیش از استفاده از خدمات این فروشگاه و ثبت سفارش، نیاز است در این سایت ثبت نام کنید که از طریق وارد کردن شماره موبایل خود می توانید به حساب کاربری خود دسترسی داشته باشید. اطلاعات شخصی شما به حساب می آیند. این دسته شامل لوازم بهداشت فردی، آرایشی و بهداشت خانگی می باشند. می توانید از قسمت بالای این تب که شامل دو گزینه “فیلتر کردن” و “مرتب سازی” می باشد جزئیات خرید های خود را انتخاب کنید. ارسال سفارشها در این فروشگاه 3 مدل است که شامل ارسال رایگان سفارشهای بالای 100 هزار تومان و ارسال سفارشهای زیر این مبلغ در بازههای 2 ساعته یا طبق جدول زمانبندی به انتخاب شما خواهد بود.

کافی است در هر شهری که زندگی میکنید، با ثبت موقعیت مکانی و انتخاب فروشگاه خود محصول دلخواهتان را در کمتر از یک ساعت در منزل تحویل بگیرید.در سوپرمارکت اینترنتی اکالا میتوانید تمام محصولات و نیازهای سوپرمارکتی روزانهی خود را از انواع مواد پروتئینی و لبنیاتی بههمراه میوه و سبزیجات، خواربار، نوشیدنی و دمنوشهای ضدکرونا و نیز محصولات بهداشتی مانند ماسک و ژل و ضدعفونیکنندههای محلول تهیه کنید.همهی محصولات ارسالی در اکالا ضدعفونی میشود و با بستهبندیهای بهداشتی بهدست مشتریان خواهد رسید.

در دسته مواد غذایی می توانید لبنیات، آجیل و خشکبار، پروتئینی، غذای آماده و کنسروجات، شیرینی و تنقلات و چاشنی و ادویه ها را انتخاب کنید. کسانی که به دنبال خرید یک محصول مطابق برند محبوبشان هستند می توانند با مراجعه کردن به اخر سایت و انتخاب برند مورد نظرشان خرید خود را انجام دهند. کاربران سایت باید هنگام ارسال دیدگاه از کلمات مناسب استفاده کنند. در مواقعی که سایت خطای “در حال حاضر در این محدوده سرویس دهی امکان پذیر نیست” میدهد بدان معناست که کد تخفیف به محدوده مورد نظر مشتری اختصاص داده نشده است.

در این مطلب میخواهیم روش استفاده از کد تخفیف اکالا را بهصورت گامبهگام به شما آموزش دهیم. در صورت معرفی این برنامه به دوستان خود آنها می توانند بعد از دانلود okala برای ایفون از کد معرفی شما به عنوان کد تخفیف اولین خرید خود استفاده کنند.

برای محصولاتی که موجودی آنها 1 عدد است یا حد آنها توسط سیستم بسته شده است، نمیتوان بیشتر از 1 عدد خرید کرد. برای اشتراک گذاری برنامه به دوستان خود کد شناسایی خود را به آنها بدهید تا به عنوان کد تخفیف وارد نمایند.

اکالا نام نرم افزاری است که توسط افق کوروش ساخته شده است تا کاربران بدون خارج شدن از خانه و ایستادن در صف های طولانی کالا های مورد نیاز خود را خرید کنند شما با استفاده از اکالا علاوه بر صرفه جویی در هزینه هامی توانید در وقت نیز صرفه جویی کنید. توجه داشته باشد که این کد برای خرید از فروشگاههای هایپر فامیلی، باغ میوه ایرانی و اکالا قابل استفاده نمیباشد و فقط برای فروشگاههای افق کوروش فعال می باشد.

ملاردی های عزیز فکر کنم اشتباه می کنید اکالا فقط به ادارات و سازمان ها تو شهرستان ملارد خدمات میده منم هربار تلاش کردم نتونستم سفارشم و ثبت کنم. با استفاده از علامت کنار کد ها می توانید آن ها را کپی کرده و در قسمت پرداخت وارد کنید تا کد تخفیفی شما اعمال شود. اُکالا تلاش نموده است جهت سهوولت در امر ارسال نسخه اولیه اپلیکیشن موبایل خود را ویژه پیک ها عرضه نماید.

پیشنهاد مطالعه : تا 60 درصد کد تخفیف خرید اشتراک فیلیمو